27
Apr
10

Lansare carte „O poveste ardeleana”!!!

O poveste ardeleană

Sala de conferinte Biblioteca Petre Dulfu – Baia Mare
Vineri 30 Aprilie ora 13:00

Orice carte are la sfarsit o parte cu invataminte intelepte. A mea nu are, eu nu am invatat nimic din toate astea. Eu am incercat doar sa inteleg de unde vin, ce mi s-a dat pe parcurs de la cei ce m-au inconjurat, sa inteleg cat de importante sunt radacinile si traditiile familiei.
Nooooo, undeva nu stiu unde am tras o linie zdravana si mi-am facut propriul meu drum, departe de legile astea absurde ale familiei, eu nu sunt nici maghiara, nici romanca, nici nebotezata nici habotnica, nu vreau sa traiesc in alte tari, dar daca ma uit atent la a mea, nu imi vine nici sa raman, politica e o lume venusiana cu care nu mai doresc sa intru in contact.
Nu mi-am ales sotul dupa nici unul dintre criteriile familiei, nu imi educ copii dupa acestea,
dimpotriva ii pun sa invete toate limbile, sa cunoasca toate culturile si toate religiile din familia mea, sa respecte omul pentru ce este el inauntrul lui, sa nu se lase inselat de mastile expuse, de titluri sau de credinte. Eu asta inteleg prin a fi ardelean.


0 Responses to “Lansare carte „O poveste ardeleana”!!!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

