05
Mai
10

Simbol al Baii Mari

Am fost azi la Prefectura, cu o treaba.

In fata cladirii , era Simi. Seful galeriei Baii Mari. Il stiu din totdeauna.

Simi este drapelul orasului nostru, cel mai pitoresc, cel mai inflacarat cetatean al nostru.

S-a uitat o clipa la mine si a izbucnit:

-Scriiiitoareooooo! Felicitari! am citit in ziare si pe internet de tine!

Mi-a tresarit inima, m-am simtit mandra si am realizat un lucru ciudat.

Eu m-am gandit ca am scris cartea asta pentru mine, pentru copii mei, dar din acest moment stiu ca am scris-o pentru oamenii de aici, pentru oamenii din Ardeal.

Iar daca oamenii simpli de pe strada sunt mandri ca traiesc si scriu in Baia Mare, eu va spun sincer eu sunt si mai mandra ca sunt ardeleanca!


1 Response to “Simbol al Baii Mari”


  1. 1 dada
    Mai 11, 2010 la 1:45 pm

    daca ajuta la ceva sa stii ca tocmai stirea ca o ardeleanca a lansat o carte m-a determinat sa vad despre ce e vorba si asa am ajuns si sa-ti citesc blogul si nu-mi pare rau deloc! : )


Lasă un răspuns

