29
Iul
10

Romania, dezamagirea mea!

Romania, singura tara din lume, unde de ziua nationala, ziua imnului, ziua tricolorului sau alte zile , oamenii se aduna pentru ca TREBUIE; pentru ca sunt platiti pentru asta, sau pentru ca nu au altceva ce face. Asta in cazul in care stiau sau au fost informati de cineva (de mass media nu) ca se organizeaza o manifestare.

Romania, tara unde de ziua imnului, la Prefectura Maramuresului, fanfara canta ‘Santa Lucia’!

Bravo!

Suntem galactici!

Ati vazut vreun roman care sa strige ” TRAIASCA ROMANIAAA!!!!!!!”

Eu nu.

Si nu cred sa apuc sa vad, desi vad bine inca.

Cred ca mai degraba acest stat se va autodesfiinta de rusine.

Asta se va intampla!

Daca va exista vreodata un roman care sa calatoreasca in timp, il rog frumos sa mearga la Burebista, Decebal, Stefan Cel Mare, Mihai Viteazu si in special la Al Ioan Cuza si sa le spuna SA NU SE OBOSEASCA, PENTRU CA NOUA NE E RUSINE CA SUTEM ROMANI!

Dragi stramosi ilustri, ati gresit, trebuia sa stati in banca voastra, ne e rusine de noi, de voi, de tot!


2 Responses to “Romania, dezamagirea mea!”


  1. 1 AdiO
    August 8, 2010 la 7:12 pm

    asta e faza a 3-a a evolutiei: te apuca indignarea si pamfletezi sarcastic! (in faza 2 ai inceput un blog) urmeaza faza a 4-a, cand vei face ceva sa schimbi situatia macar in viata asta, si macar pentru tine. Vei vedea🙂 vine!

  2. Septembrie 18, 2010 la 12:58 pm

    Nu pot să spun decât ce-am mai spus, la radio, la TV, în presa străină, că p-aia românească n-o interesează decât ce se vinde: NU îmi e ruşine că sunt român, pentru că (mai) am încă repere şi valori la care să mă raportez. Da-mi e cumplit de ruşine că ĂIA sunt români, sau consideraţi ca atare. Am întâlnit destui români pe dincolo, din cei care sunt adevăraţii noştri ambasadori: harnici, conştiincioşi, liniştiţi şi dornici să lase o urmă civilizată a trecerii lor prin lume. Mă bucur şi de Enescu ori Brâncuşi ori Titulescu, dar mă încântă şi puştanii care iau premii la olimpiade sau, la 19 ani, lucrează deja pentru Disney sau pentru firme de software. Mă seacă să fiu numit român cănd asta înseamnă aceeaşi oală în care se află Necolaiciuc, Videanu, Ceauşescu, Tender, Vadim, Becali şi restul ţiganilor. Mi-e ciudă, cum zic, că EI sunt luaţi drept români (bine, mi-e ciudă şi că sunt luaţi drept oameni, ce să mai…)
    Zi-i mai departe, te urmăresc.


Lasă un răspuns

