30
Noi
10

Lista de lucruri fără de care nu aş putea emigra

Lista de lucruri fără de care nu aş putea emigra şi de ce:

1. Paşaportul – ca am poză faină în el

2. Săpun Cheia- să nu creadă ăia că suntem nespălaţi

3. Ciocolata Rom- clar de ce

4. Muzica – Iris, Compact, Chilian, Dan Spătaru – drumurile noastre toate…..

5. Măcar un detz de pălincă de Maramu, pentru zile bune

6. Deodorant Farmec 13, că ei au Dior şi altele

7. Chiloţi tetra – clasici, pentru zile negre

8. Slană, brânză telemea, ceapă, tot pentru zile negre

9. Poza mea în clasa a I-a, pentru ca eram frumoasă, de aia

10. Macrameurile mamei, să vadă că avem cultură

11. Un caiet dictando şi unul studentesc, să am în ce scrie

12. Dacia Logan, că îi cea mai tare din parcare

13. Tot ghinionul ce l-am avut şi în România, că îi sticky şi oricum vine şi singur

14. Povestiri Istorice- pentru copii şi şcolari- şoimi ai patriei şi pionieri, pentru copii mei,

15. Ţigări ieftine din Ucraina, măcar un bax,

16. Carnetul roşu de partid a lui tata,

17.Prietenii, că la nevoie se cunosc, şi la bine şi la rău,

18.Peştele de pe macrameu… no, era sa îl uit!

19.Poza de la nunta bunicii, că părinţii nu şi-au făcut, pentru a vedea tot timpul de unde vin şi încotro mă duc,

20.Rochia mea de mireasă şi rochiile de gravidă, pentru că nu se ştie niciodată.

Tu?

Tu ce ai duce cu tne, doar pentru a fi sigur că îţi păstrezi identitatea naţională, chiar dacă nu asta vrei?


0 Responses to “Lista de lucruri fără de care nu aş putea emigra”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

